Grattis på morsdag <3

Grattis på morsdag alla underbara mammor som har världens svåraste och bästa jobb! :) Vill självklart passa på att gratta min älskade mamma och min älskade syster som firar första året som mamma! Älskar er massor, nu är underbara och gör ett magiskt jobb! Älskar er massooooor <3<3<3.

Min syster och hennes lilla familj är på besök, så tänkte passa på att fira morsdag tillsammans allihopa, mysfaktorn är hög! :D.

Vi ska laga hembakad pizza och till efterrätt tänkte jag baka dessa kakor: http://smam.blogg.se/2011/may/kakor-med-krossad-choklad.html som jag hittade i en blogg, verkar jättegoda och simpla att baka, perfekt..då jag inte är bagare direkt :p.
Visar upp resultatet sedan, puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0