Uppsatsskrivning!

Idag lämnade jag äntligen in uppsatsen i kursen "EUII", Gud så skönt måste jag säga :). Lunchade i flera timmar med min kompis Ekin och därefter var jag iväg och tränade, hade inte gjort det på säkert en månad, flåsade som en asmatiker..det märks när man inte har tränat på ett tag. Men nu blir det skärpning, ska träna regelbundet igen.

Problemet är att jag går ner i vikt så snabbt, vilket jag inte vill! Så i forsättningen ska jag undvika rullbandet och bara träna upp mina muskler ;) 

Nu när uppsatsen är klar ska jag bara njuta av att läsa lite böcker under veckan, har börjat läsa på "en blomma i afrikas öken" :)

Nu ska jag forsätta att prata med mina vänner, fina Meral från goa götet och en kompis som befinner sig i Libanon för tillfället, imorgon blir det tandläkarbesök för att göra rotfyllning ;)

Natti natt <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0