Pumpa, pumpa :)

Hej alla söta :)

Ligger i sängen helt utslagen, jag tror att det är en kombination av matkoma, trött från träningen och från skolan, haha  :).

Jag vaknade vid 8.30 imorse för att bege mig till seminariumet jag hade kl:10.00 det blev opponieringar, det är min tur på torsdag, så jag håller tummarna :). Sedan blev det lunch med Anno, Ara och Ekin..mys :).

Sen kände jag att det var dags plugga lite inför veckans salstenta, blää har ingen lust alltså, sedan var det dags för ett träningspass på gymmet tillsammans med Nebbe. Körde mest mage och armar idag :).
Var ute med figge en stund, nu är det dags att hoppa in i duschen och sen blir det att plugga igen.

Idag har jag varit duktig, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0