Lata dagar :)

Hej på er mina söta läsare!

jag vet att jag har varit usel på att uppdatera, men det är så mycket som händer just nu så jag har fått prioritera det i första hand! hoppas att ni har det bra :)

Själv har jag varit hemma sen i lördags, haha många dagar det eftersom det är onsdag idag! Min nya kurs "mänskligarättigheter" börjar imorgon då är det skola på allvar igen ;).

Har legat hemma halvt krasslig, tagit dagliga promenader med figge och försökt att läsa en hel del inför min nya kurs.

Nu tänkte jag beställa ett par böcker samt titta in H&Ms nya kollektion för att se om jag hittar godbitar :).

Det är soligt och fint väder där ute, så om ni chansen ta en promenad och se till att få i er D-vitamin :).

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0