Boxer Robert, ett sexobjekt?

Hej alla söööta! <3

Måste skriva av mig lite känner jag :).

Läste i metro tidningen imorse (1/2/2011) att folk kan känna sig diskriminerade av något slag om man inte liknar "Boxer-Robert", då han i deras senaste reklam inslag ligger endast i ett par boxershorts, och är muskulös och har "ett stort paket"! På skylten står det dessutom: Boxerpaket för endast 79 kr!
Nu vill reklamombudsmannen stoppa denna reklam!

hallåå! Varför skulle man vilja göra det?? För det första så är det en animerad gubbe! Hur dåligt måste man som människa må om man mår dåligt av att se Roberts muskler och paket?? Samtidigt som man låter Calvin Klein göra boxershorts reklam med superheta Beckham och mindre heta Cristiano Ronaldo!!

Missförstå mig inte, jag kan vara störtsa feministen och skyddar ofta kvinnor, men i det här fallet så förstår jag nada! varför kan isåfall H&M har supertunna modeller på deras reklam pelare, för tro mig alla kvinnor är inte pinnsmala där ute (tack och lov!). Varför stoppar man isåfall inte dessa reklambilder när kvinnor svälter sig själva för att se ut som dessa kvinnor!

Företaget har ju självklarat försvarat sig med att detta endast var ett skämt, vilket jag absolut tror på!

men men hoppas att reklamombudsmannen ångrar sig och tar tillbaka sitt uttalande!

Här nedan en bild från metro imorse på heta Robert :) var tvungen att ta bild med mobilen imorse :)



Kommentarer
Postat av: Meral

Hahahahahahahahahahahahaha Bästa inlägget:D:D:D

Fan vad jag skrattadeeeeeee shiit du e fööör skön gumman och håller med dig helt och hållet med ditt inlägg om hetingen Robert:P



Pusss och kraam azize del!(L)

2011-02-02 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0