Tjejkväll

Heej på er mina fina läsare, hoppas att allt är prima med er? tänk att det redan är valborg? Vad ska nig göra ikväll?
Själv ska jag vara hemma med familjen och så kommer några vänner över hit för att äta middag, fika och titta på film. Det blir nämligen den heta hunken Bradly Cooper till efterrätt, yuumie ögongodis, haha!
Ska se till att ta bilder som jag kan lägga upp här senare ;).

Jag känner mig jätteseg, somnade på soffan i ca 15 min, vaknade upp mycket piggare, himla skönt :). Förresten glömde säga att jag gick på överraskningsfika igår på en terass,  som min kompis hade ordnat till sin mamma, så även min mamma var med, vi hade jättemysig, tyvärr blev det kyligt framåt kvällen, men vi fick pläd att ha på oss och massor av gott att äta, samtidigt var det en massa snack och skratt, lyckat kväll helt enkelt ;).

Nu ska jag rycka upp mig och se till att få ordningen här hemma innan tjejerna kommer ;). Puss på er, ha en fortsatt trevlig dag samt kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej!



Fin blogg du har! jag har följt den ett tag! =)

Själv har jag o min man varit på picknick vid havet på valborg. Kram! / Mona

2011-04-30 @ 19:38:35
URL: http://columbinerainbowglow.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0