Härliga måndag ;)

Hur vackert väder är det inte idag?? wooow säger bara =).
Hej förresten, jag är så galet trött, eftersom jag vaknade kl:07.00 imorse, en måndag morgon?? för att vara i skolan 8.00 så att jag kunde skriva en salstenta i EG-rättens grunder vid 09.00.
Jag hoppas att det gick bra iallafall. Efter blev det en super lång lunch, sedan ut i gräsmattan ute på skolans bakgård, herregud såå skönt det var :D

Sedan ville jag ju vara duktig, så jag tränade i 1 timme också :). Eftersom det är vacker väder så vägrar jag att stanna hemma, så nu drar jag ut och träffar världens bästa vän på en härlig promenad och bara sitta någonstans och njuta av solen och glass :D.

Måste springa, bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0