Rida kamel :D

Hejsan =)
Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Själv har jag bara tagit det lugnt, eftersom jag fortfarande är krasslig, borde det inte räcka snart? Har varit sjuk i över en vecka nu :(.
Hur som helst var jaghemma hela dagen och tvättade kläder, och pluggade. Har en hel del som ska läsas eftersom jag skriver en salstenta den 29:e, det är lite nervöst eftersom det är den första tentan i den nya inriktningen ( Offentlig rätt). Så det är en hel del juridiska termer, men det ska nog gå bra ;).
Så idag blir det en hel del plugg och mamma sa att de hade kameler i Alby, så jag måste förbi och titta, undra om man får rida på dem...det vore ju skitkul :D. Men först ska jag titta på familjen Kardashian på kanal 5.

Hörs senare, puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0