Fy fan vilken skön känsla =)

heej på er små troll =). Tyvärr hinner jag inte alls blogga så mycket längre, massor att göra! Skolan tar all min tid, men det är så det är..skolan är självklart min första prioritering. Men det går bra, jag har haft en hel massa föreläsningar som kommer forsätta nu..fram till att jag har salstenta den 29:e...håller tummarna att jag fixar det här. En hel del att ta in, allt om EU, regeringar och lagar..men Gud det är så intressant att det inte spelar nån roll att jag får ligga vaken om nätterna för att läsa =).

Som tur är så hinner jag träffa mina vänner i skolan, tyvärr så hinner jag inte alls träffa mina vänner som inte går i skolan med mig lika ofta :(. Det måste absolut bli skärpning på den fronten!! Jasi och Miaad..äslakr er, även om vi inte ses så ofta :(.

Idag körde jag igång med gymmande...fyyy fan vad skönt säger jag bara! Jag var helt taggad, fastän jag inte alls hade tränat sens jag tog studenten 2005 :O. Det är sjukt galet, men nu är jag iallfall på g ;). Stolt över mig själv, trodde inte ens att jag skulle överleva dem första 10 minuterna..men jag gymmade i ca 1 timme, körde mest kondition och bröst och massa stretch ;). Imorgon kör jag igång igen, jag kommer förmodligen att ha en massa träningsvärk, men det är okej, det innebär bara att jag har fått lite resultat eller? :P

Nu ska jag göra mig en kvällsmacka och ligga i sängen och läsa om EU-kommissionen ;).
Natti natt <3


Kommentarer
Postat av: "Nakna Kocken"

Där ser man gymmar o grejer, ser fram emot o se min söta biffigaaa naaaasrin framöver hahaha, pumpa på, Brukar du ta tabletter ?? Gör det assåå bra med protenier så du kan bygga upp din kropp hahaha...

Hade de bra Pusss o Hej

Mvh Nackna kocken

2010-10-18 @ 23:40:32
URL: http://ddonastardoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0