Annat som lockar!

Hejeee...bestämde mig för att plugga hemifrån idag, jag tycker att det passade så bra eftersom ingen är hemma just nu, så jag tänkte att jag kunde sitta och plugga i lugn och ro ;). Tyvärr har det inte blivit så, klockan är redan 13:04 och jag har inte ens plockat fram böckerna, det är mycket annat som lockar just nu.

Miaad tittar igenom gamla bilder på hennes dator och håller på att skicka bilder från hennes student, vi såg ut som småflickor på den tiden (2005). Håller på att ringa ett par samtal dessutom, ska försöka fixa mig nån timanställning någonstans vid sidan om skolan, helst vill jag tillbaka till biblioteket och alla böcker, men får se hur det går ;).

Nu blir det Oprah och sen kanske jag åker iväg och gymmar, i annat fall tar jag en promenad i det soliga höstvädret, sen hem och för att plugga!

Love Nasrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0