Surpuppa!

Sitter vid köksbordet och är nyduschad och äter mammas goda, ris med kyckling och pommes och sallad =). La mig en en stund efter skolan för att piggna till lite, känner mig otroligt trött :(.
Har haft en någorlunda lugn dag, med tråkig föreläsning men med trevliga vänner. Det har inte varit så bra väder, så vi har hållit oss inne på biblioteket och pluggat och pratat.
Sent på eftermiddagen kände jag hur jag blev irriterad, åt allt och ingenting egentligen...usch..hatar när sånt här
:(. Men nu har jag fått sova en stund och tagit en varm dusch och dessutom ätit, så det känns genast bättre =).
Nu ska jag plugga en stund innan Greyes anatomy börjar kl:21.00.

Puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0