Sitter på biblioteket

´heej på er, hoppas att allt är bra med er?! =) Många är lediga idag pågrund av att det är en klämdag. Själv har jag tagit mig till högskolan för att plugga idag, känner mig himla stressad och ligger mest vaken om nätterna och tänker på frågeställningar till arbeten osv :( Låg vaken till 3 inatt och funderade, kom på ett par bra frågor, gick upp och hittade en pappersbit i köket och började skriva. Så jag tänkte vara effektiv idag, så jag slipper ligga vaken om nätterna.
Det är halvttomt i biblioteket och jag gissar på att majoriteten har tagit ledigt och förmodligen åkt hem till familjen i deras respektive hemstad =).
Jag väntar in Rejwan, sen får vi se vilka fler som dyker upp, men nu blir det plugg och sedan en god lunch =).

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0