Mysig dag =)

Kom precis hem från skolan, har hängt där sedan 11 imorse, hängt med hela gänget och tagit det lugnt. Jag och Rejwan planerade inför vår uppsatsskrivning. Lunchade tillsammans med Arasta, carro och Lissie och två av deras italienska vänner, som är utbytesstudenter, jättetrevliga grabbar, jag fick även öva på min italienska, de tyckte att det var charmigt och var imponerade =).
Mina och Fadia kom från praktiken och hälsade på oss idag, så jag, Mohamed, Nebbe och Suzan satt ute på balkongen i skolan och åt och hade kuliigt =).

Nu sitter vi systrar hemma med mamma, hon har lite smaskiga nyheter till oss,,,hahah i love gossip :P =)
Ikväll blir det plugg igen, hörs senare..puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0