Feeling crapy!

Mår tyvärr inte så bra idag, jobbiiigt, just då jag har en hel del att göra, sista veckan i skolan! Jag kallsvettas typ, sov runt 3 inatt och gått upp flera gånger, för att jag har mått illa (och spytt) och haft migrän! Så skulle fick vänta idag, har inlämning på en tenta imorgon, så jag hoppas verkligen att jag har krafter att fullgöra tentan ikväll ;).
Det värsta är att jag måste iväg till Skärholmen, på ett "möte" som jag inte vill/kan berätta om här i bloggen, måste vara där 15.30 och är inte alls kry, hmm..vad gör man då? Ringer och avbokar, knappt 2 timmar innan? Dilemma! :(.

Nää, nu ska jag komma på vad jag ska göra, eller så får jag bita ihop och fixa det iallafall! ( Det enda jag kan berätta, om mitt "möte" är att jag kommer att känna mig som Samantha från SATC 1, då hon låg på "sushibordet"... inget jag längtar till :P :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0