Är jag ytlig??!!

Hejeee, ligegr i sängen och har halvt lite ångest för att jag inte har pluggat på hela dagen, ( förutom att jag fick hjälp av Jasi att skriva CV), men å andra sidan så har jag tagit det lugnt idag =). Jasi var här idag, vi tog det lugnt och fikade, sedan så mötte vi upp Miaad för att ta en promenad. Vi blev utlovade finare väder med 16 grader, men det fick vi nog inte, men det var inte heller dåligt väder ;). Vi satt på en parkbänk och tittade på folkskläder, jag får skuldkänslor, för att tjejerna tyckte att jag var taskig. Men de gjorde också det, efter ett tag :P.
Jag har en sån konstig noija med killar och kläder, men speciellt SKOR!! Sorry om det låter ytligt, men jag kan liksom få fnatt om en snubbe har så kallat, "fel skor" på sig. Med "fel skor" menar jag då, så kallade pump skor, reflex skor, inomhus fotbollsskor ( som killar kan få för sig att ha i skolan). Jag reagerar nog så, för att skor betyder väldigt mycket för mig! Men å andra sidan är jag inte så utseende fixerad så det är lugnt, så de kommer lindrigt undan :). Mina stackars kompisar (tjejer och killar) har fått som vana att titta in folks skor och bara..ohhh Nasrin kolla på hans skor, han har sånna pumpskor som du hatar, blää vad fula dem är! Sorry! :P
Observera att jag inte har något emot, att killar sätter på sig dessa skor, när de är gymmet/joggar/spelar boll =)

 

"Reflexskor"

BROOKS RAVENNA M WHITE  / DARK RED
"Pumpskor"

NIKE SHOX FLY ZIP+ W BLACK / WHITE

"Inomhus fotbollskor"
SOC W FBIII FW F09 WHITE  / LILAC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0