Ahhhhhhhhhh det spökar!

Vilken lugn och skön dag jag har haft. Precis vd jag har behövt, efter all stressande med tentor och inlämningar! Än är det inte över, sista veckan, nu kör vi! =)-
Jag har umgåtts med Miaad hela dagen, vi har bara tagit det lugnt, i det helt skumma vädret, då det ena minuten var solen och den andra sekunden var regn, men det brydde vi oss inte om, vi satt under en paraply i en park och pratade framtidsplaner, mysiiigt =). Sedan hängde vi hemma hos Miaad, då hennes familj skulle på birka kryssning. Det sjuka var, att vi båda kunde svära på att det spökade hemma hos henne, vi hörde röster, fyyy så sjukt, så det var en hel del gap och skrik på oss..hhaha...atte ringde och gissa om han tyckte att vi var gapiga :p.
Nu är jag nyduschad, ska äta snart, läsa igenom tentan och lägga till lite, innan vi lämnar in den på tisdags morgon.
23.00 blir det att se en av mina favvo serier, Big ben theory =).

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0