Vilken underbar dag, med underbara nyheter!

heej alihopa =) Ligger i sängen helt dööd, har kramp både i mage och nacke, har jättesvårt att andas :( :(.
Shirin och Jones sitter i samma rum och tittar på barca mot manchester united :). Hade seminarium idag, det var rätt kul, vi hade om feminism...och debatterade om det =). Efter skolan gick jag och Rejwan ner till Flemingsbergscentrum för att äta pizza, jag stod över, eftersom jag precis hade ätit kebab med bröd ;). Vi satt och pratade och tog det lugnt, innan jag tog bussen hem, ( fick skjuts av Miaad till skolan idag =)).
Vi gick även förbi Harrys bokhandel i skolan och beställde två böcker, "Om genus" och "feminism". Dessutom så köpte jag med mig "Koranen" fast översatt på svenska ;). Nu ska jag äta nåt gott och sen försöka sova..får hoppas på att må bättre ;). Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0