Varit kreativ =)

Såå nu tycker jag att jag har varit duktig som har pluggat idag, så är det när jag pluggar hemma istället för i skolan, host skyller på mina vänner, host :P. Varit med Jasi större delen av dagen...vi har pluggat och ätit hos oss, mysigt =). Gick på en snabbpromenad med Jasi och Miaad också ;). Min hals är helt krasslig idag, känns som sandpapper, det brukar nästan aldrig hända, känns sjukt äckligt,,,blää :(.
Nu är klockan 01:01 och jag sitter pratar med Mohamed, men nu är det dags för sömn, jag ska nog inte till skolan imorgon, stannar hemma för att plugga,,men kanske åker förbi till skäris och shoppar en sväng ;).

Nattinatt små troll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0