Val..

hejee..skriver så sent ikväll, har varit ute hela dagen idag. Åkte med mamma, Asra, barnen, Miaad och hennes familj till vallokalen i Vårberg, för att rösta i Irakvalet, men självklart tog vi inte med oss pass, så vi fick inte rösta, surt men så är det!!

Sedan åkte vi till skärholmen för att shoppa ( jag fick med mig ett par nya ljusa skinnyjeans). Sedan drog vi inte till donken och åt ( 3:e gången den här veckan :O). Rejwan jobbade där idag, så hälsade på vännen där ;).
Självklart satt vi där så länge att skärholmencentrum stängde, så det var helt bäcksvart där och ingen var kvar där, så en väktare visade oss vägen ut..hahha..typiskt :P
Nu är jag hungrig igen, så ska se vad jag ska gama i mig nu då. Hoppas att ni har haft en trevlig helg, för att det har jag haft, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0