Trevlig fredagssällskap =)

hej mina vänner, våra gäster gick hem för 5 min sen, vi har haft en mysig kväll, med massor av skratt, det kan knappast bli annat när ett gäng kurder träffas :). De hade världens sööötaste 5-åringen med sig, han liknar ungen från "UP"..hahaha...bokstavligen :P. Sedan skrattade vi en masssssssssssaaa åt en video som jag ska lägga upp på nästa inlägg, vi skrattade länge och högt så att tårarna rann :). De bjöd över oss hem till Miaad imorgon efterson gästerna inte åker hem förrän på söndag, hem till Västerås.

Nu väntar en pasta tallrik på mig med cola..nam nam..onyttigt såhär sent på natten..men jag lovar att inte lägga mig än :p.
Ha det bäst, natti natt..

Kopia på vår gäst, Delshad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0