Skärholmen....

hejeee..ska inte gnälla, men min hals känns fortfarande som sandpapper :( åkte som sagt till skärholmen med Mina för att kolla boots, men hittade inga som jag ville ha :(. Mötte upp Rejwan som hakade på för att kolla kläder, han fick med sig ett par hängsler, sjuktsnyggt måste jag säga ;). jag köpte en fin romantisk oversize ring, som jag kan lägga upp så fort min kamera är tillbaka från London :). Vi satt även och åt på donken och satt och pratade, tack för maten Rejwan :-).

Nu ska jag forsätta plugga innan det är sovdags för mig, har seminarium imorgon, hoppas verkligen att jag har blivit bättre tills imorgon ;). Puss puss

Kommentarer
Postat av: Haakontomine

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-03-02 @ 10:24:41
URL: http://haakontomine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0