Plugg, sjuk, plugg, sjuk

heeej små änglar <3

Känner mig aningens bättre idag, men jag hostar fortfarande upp mina lungor, blää :(. Inatt så kom äntligen pappa och nono hem, snacka om att vi hade saknat dem här hemma!! De hade med sig en massa fint till oss, sååå söööta =). Jag fick ett par vita converse, yeeey =) Så nu har jag förlorat min converseoskuld :p. Har redan planer på att inhandla ett par i lila, sjukt fina =). Jag lägger upp bild på dem senare =).
Men nu ska jag varken uppehålla er eller mig själv, för att nu ska jag plugga, har varken ork eller motivation, men nu måste jag sätta igång och plugga!!

Ha det bäst ute i det fina vårvädret, idag MÅSTE jag ta en promenad, har inte varit ute sen i söndags :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0