Massor att göra :(

hej kära vänner, har varit i skolan hela dagen och pluggat tillsammans med Jasi och Rejwan =). Så lite gjort fick jag iallafall,,,det blev en hel del prat som vanligt :P. Kom hem helt död, skulle lägga mig, men då ringde min fina kusin Nadja och undrade om jag och systrarna ville åka hem till henne på tjejmiddag tillsammans med andra kusiner och vänner :). Jag kunde inte säga neeej...fastän jag har tentamen inlämning på måndag, men jag saknar tjejerna så himla mycket :(. Så inatt får jag som sagt plugga ihjäl mig..men det är det värt ;). Söta pappa skjutsar oss dit imorgon ;). Lägger upp bild på dagens outfit senare, ha en underbar fredagskväll ;).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0