Kallhäll

Heeej alla kära hoppas att ni har haft en trevlig helg?! Jag har haft en hyfsad helg ;). Åkte med mina föräldrar hem till min kusin Hakim i Kallhäll...hans söta fru och son Amin var också där och tog emot oss, med otroligt mycket god mat =). Även mina kusiner Nadja, Asra, Amir, Heidar och alla ungar var där =). Vi hade jättemysigt och bara satt och pratade och skrattade ;). Jag busade en hel del med ungarna också =). Just nu känner jag mig extremt trött huvudet, blää.. juste igår var det rena rama vårvädret här, med 8+ grader och idag var det som att vintern var tillbaka på nytt...sjuk mycket snö idag igen :(. 

Nää, nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag mår på topp imorgon så att jag kan åka till skolan och plugga, vi ska ha inlämning på vår tenta nästa måndag, så jag vill bara bli av allt och sen kompletera det gamla jag har! ;).

Ha en forsatt trevlig kväll, pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0