Jag har starka baciller :(

Heej på er =). Är hemma idag igen, trodde verkligen att jag höll på att bli frisk, men icke sa nicke. Har knappt sovit inatt, hostat en massa och haft nästäppa :(. Så idag missar jag studiebesök i moske'n på St Eriksplan :(. Men jag ska se till att besöka mosken i Skärholmen i dagarna =). Inatt satt jag vaken och skrev en massa på min seminarierapport, känns så skönt då man har kommit igång, och snart ska jag forsätta igen =).

Vänta..Miaad ringer från jobbet och säger att jag har starka baciller, eftersom det var jag som smittade henne denna gång, sorry babe <3.

Igår fick vi även tillbaka resultatet från vår microstudie, där jag skrev om energidryck, tack och lov att fixade G där =). Kanske var det därför som jag var extra motiverad att plugga inatt ( dessutom så stängde jag av internet, så jag hade ingen möjlighet att lalla runt på nätet, så det var musik och skrivande som gällde, ska göra så idag med).  
Nu blir det att äta mammas goda grillade kyckling, pommes och ris med linser ( adas pollo). Hörs senare, puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0