Back on track...

Man ba tjaa =)

Sitter med Jones och hjälper honom att förbreda inför en debatt de ska ha på lektionen, för och nackdelar med betygsättning från åk 6? Mohamed hjälper också till över msn, thanx =).
Har varit i skolan idag,kände mig betydligt bättre..tack och lov för det, har en massa plugg, så vill hinna med allt =). Åkte till skolan och träffade Rejwan, tyckte att vi var kreativa idag, fixade veckans uppgift, kopierade en massa =). Mohamed satt med oss, Mina kom efter praktiken också, Jasi, Arasta, lissie med flera joinade oss idag, mysig dag med andra ord =).

Nu ska jag forsätta plugga, nu när jag ändå är på hugget =). Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0