Ängel med horn?

Sitter och äter på min kvällsmacka och pratar med Jasi och Meral och messar med busis ;). Försöker övertyga dem om att jag är en ängel..ray säger att jag är en ängel med horn :(.
Pluggade en stund imorse, sedan var jag ute med Miaad ett par timmar, innan de så städade hon sitt rum..för att få bort alla bakterier..som om de var demoner...hon var helt manisk...bakterierna måste bort, bakterierna måste bort..hon gnuggade, dammade, dammsög och sprutade säkert en hel flaska rengöringsmedel i sitt rum :P. Miaad älskar dig, men du kommer bli en sån du inte vill vara, städfreak :p.
Tisdagskväll...innebär tv-maraton, älskar tisdagar..då kan jag bara ligga i min säng och äta och kolla på tv, utan skuldkänslor, ( inte för att jag någonsin får det) :p. Nää, babyshrek försöker sova här, så jag ska sluta blogga, men imorgon blir det att träffa Rejwan vid 12.00 för att plugga ;). Natti natt små troll, puss på er <3


JAG???

Kommentarer
Postat av: Ragnarmoa

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-03-28 @ 10:11:46
URL: http://ragnarmoa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0