Värme i massor

Om en dag som denna säger jag bara, HOT, HOT, HOT!! Fy fan vad varmt det har varit idag, varmaste dagen sedan 1994 som var rekord på 35,5 grader nere i Kalmar!! Jag gnäller lite för att vi inte riktigt är vana vid sån värme här hemma i Sverige, dessutom så brukade vi ha det lite kyligare hemma förr, men idag hade vi 28 jäkla grader hemma, bläää. Idag var dessutom VM-final mellan Spanien och Holland som slutade med  1-0. Fotboll i all ära, men det är ganska skönt att det ändå är över nu..det har hållit på i en hel månad nu, min familj har följ VM helt maniskt ( dock inte jag, tittat då och då bara). Nää nu ska jag vräka i mig något och sen hoppa in pyjamas och sova.

Natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0