Ska umgås med människor som jag älskar mest!

Hej på er, försökte ta en siesta precis, inte särskilt måste jag säga. Jag är så himla seg och behöver sömn mer än allt annat just nu, men nope...kan inte sova!!!
Har varit hemma hela dagen idag, mina älskade småsyskon kommer hem från mjölet idag ( Mjölby), har saknat dem som in i helvetet och ändå har de inte varit hemma på knappt fem dagar, but i still miss them, så att det gör ont!! Imorgon kommer även min morbrorsfru och hennes två småttingar, Aria och Aylin, de bor i Iran och är här på semester, så imorgon får vi äntligen träffa dem efter 3 år, läääängtar =).
Men nu ska jag byta om, äta frukt och promenera till Miaads jobb, ska hänga där tills hon slutar, vilket är max om en timme ;). Ta hand om er och ha en forsatt trevlig fredag =),
P.S Miaad ska noppa mina fula ögonbryn som jag har sparat,  oj vad fräscht det kommer att bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0