I'm in Love <3

Jag är så sömnig så att jag inte kan hålla ögonen öppna längre, det är ju helt sjukt, jag är inte gjort något särskilt alls idag!
Vaknade och åt frukost med mina föräldrar och sen så tittade vi på en persisk film tillsammans ( Set Up) och lunchade, mer än så har jag inte egentligen inte gjort idag!
Juste, jag fick hem H&M.s höstkatalog, det var kärlek vid första ögonkastet, jag bara älskar deras höstkollektion ( det har jag alltid gjort). Jag vill shoppa NU NU NU!! Jag vill ha 95% av alla kläder i den katalogen, ahhhhhhhhh blir galen! Ähhh jag vet inte vad jag gaggar om längre, måste ta en siesta nu. Godnatt hörs senare, ska ut och möta Miaad på hennes jobb senare, puss på er mina änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0