Hjälte på besök =)

Imorgon kommer vår egen hjälte Hossein Afshin, som är min underbara morbror hem till oss, tillsammans med sin fina fru Sara =). Det ska bli himla kul, har inte träffat honom på väldigt länge! Så kul kommer det att bli =).

Vädret är tyvärr inte världens bästa, det regnar himla mycket och man vill helst bara ligga hemma i sängen och titta på film ;). Igår tittade jag förresten på " I taket lyser stjärnorna" som jag hade hört lite om, men inte hunnit se, den var helt okej faktiskt. Tyvärr är inte svenska filmer världens bästa ( dem bästa hittils måste ändå vara Ondskan, män som hatar kvinnor). Nää, nu ska jag göra mig en kvällsmacka och sen gå och lägga mig, vår besök är här vid 14 tiden, lääängtar =).

Godnatt, loveee// Nasrin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0