Fullt rulle!

Började dagen med att min farbrors fru kom hem till oss från Mjölby, de hade lite ärende uppe i Stockholm, hur som helst så tog de med sig Mina och Jones till Mjölby, trevligt att ha dem här, kärlek <3
När de hade åkt så tog jag det lugnt framför datorn och tittade ett på ett par avsnitt av "the Hills", efter det så mötte jag upp Miaad, hon hade glada nyheter, yeeeey, love you babe <3.
Sedan så ringde mamma och sa att min kusin Hakim, min kusin Asras man Aras och en släkting, Feras med hans lilla pojke Rivin skulle komma hem till oss =). Så alla vi satt hemma och tog det lugnt, jag och Miaad gick ut med Rivin för att gunga och den lilla är riktigt busig när hans pappa är närheten, heheh sötaste.
Han och jag brottades och han bet mig och så dansade han kurdiska till oss..hahah...han bara jag är jackieeee chan..hahahha sötaste. Han pratar så himla bra kurdiska och jag är överstolt :D.
Nu ska jag och Shirin ha en lugn kväll och snart titta på sex edication, jag är övermätt  på mammas goda mat, men snart ska jag ändå plocka fram chips, popcorn och glass..yuuumie =)


Puss och godnatt sötnosasr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0