En orolig mamma!

Känner mig hungrig igen, fastän jag, Miaad och Nohra tryckte i oss en massa färsk frukt som körsbär och vindruvor ute idag, köpte även pommes och Nohra åt på sin pizza :). Det blev en hel del skratt, då Miaad höll på med pinsamheter :p. Vädret kändes så himla perfekt idag, solen sken och allt och det blåste en himla skön vind, jag säger bara, perfekt! :D
Hur som helst så tog jag fram falafel med pitabröd, har inte kunnat börjat äta på den, för att jag har försökt nå min syster Sara 4-ever och hon svarar inte, typiskt mig att vara överdriven ororlig for nothing..blää..det vänder sig i magen på mig, mår illa och huvudet värker, allt detta beror på oro...hahah hur kommer det att se ut när jag blir mamma? :O. Äntligen fick mamma tag på Sara...yeyyyy...hon var hemma och hittade inte hennes mobil..Nööööörd...äntligen kan jag äta igen :D :D.
Nää nu ska jag titta på tv3 play...missade första avsnittet av sexeducation. Puss och gottnatt på er alla små troll.

Kommentarer
Postat av: Fariba

ojjjjj då, bra att ni fick tag på henne,,ahahha såg på den oxå nyss , mycket info hahah. kram

2010-07-15 @ 02:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0