Dagens outfit!


Denna oufit bar jag idag. då jag och mina föräldrar åkte in till IKEA, för att titta efter nya sängar, hittade tyvärr inga jag ville ha, utbudet på enkelsängar var väldigt få, får ta och leta vidare ;). Men fick med oss en massa annat som vanligt :P. Efter så tog vi oss en fika på IKEA, med pizza, coca cola, kaffe och bullar =).
Efteråt så träffade jag Miaad för en liten pratstund och sedan så handlade jag hem mat och frukt ;). Nu ska jag ligga i sängen och läsa en stund, tills alla tv-program börjar kl:20.00.




Blå/vit randig topp BIK BOK?
Ljusblå jeans BIK BOK
Ballerinaskor privat butik i Kristinehamn
Vit Kuvertväska Kristinehamn
Klocka JET SET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0