Vakna,,vakna..vakna..uffffft

Gutentag alla morgontrötta! Då var man ensam hemma idag, vaknade helt död av att en viss kompis, *host rejwan host* messade mig och skrev vakna, vakna, vakna, vakna, min vibrator är KAOS, den väcker hela grannskapet och självklart väcktes jag av den :p 

Musiken pumpar på högsta volymen och mammas vinbladsdolmar ligger på en tallrik brevd mig, det kan inte bli bättre =). Hade skönaste konversationerna med mina vilda vänner igår,Anno var också med denna gång, undra om hon tyckte att vi var galna? :P haha,,sötaste Anno <3.
Ufftt,,dessutom har jag lovat mamma att städa båda badrummen, varför lovar jag henne saker som jag egentligen inte pallar göra? ähh städning snart...:(

Vi hörs senare, små troll =)



Kommentarer
Postat av: mohamed

hög musik:)

2010-01-23 @ 23:59:47
Postat av: Phillipmathilda

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 11:47:38
URL: http://phillipmathilda.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0