Tack för en mysig fikastund =)

Hemma igen efter en mysig födelsedagsfika hemma hos Midje, vi fikade och satt och pratade, hennes fina mamma satt med oss också =). Magen kändes mycket bättre där vi satt hemma hos henne. Jag, Mina, Miaad och Coco tog en promenad, var och handlade lite gott till pappas firande ikväll. Mina ska baka tårtan själv, nam nam.
Snart kommer min kompis över för att fixa naglarna. yeeey =)

Pratar med min underbar kusin Nadja, vi är sååå lika och förstår varandra till max, alltid lika kul att prata med henne, vi måste ta och ses snart igen och en hel dag tillsammans. Love you babe <3.

Hörs senare, puss på er <3




Födelsedagsbarnet, fast här på Shirins födelsedagsfest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0