Pust, vilken dag =)

hej på er <3

Nu blev det att jag bloggar så sent, men jag har haft en del för mig idag. Träffade Rejwan i skolan vid 13 tiden, innan dess gick jag in till pizzerian i Alby för att köpa med mig kebab med bröd till skolan, trött på kycklingmackorna :(. Killen frågade om jag ville ha allting på, jag försökte svara lite diskret med ett leende på läpparna att jag inte ville ha lök och pyttelite vitlökssås, eftersom jag skulle till skolan. Då ropar killen i kassan till den andra killen som skulle fixa kebaben med stort leende: - tjejen här vill inte ha lök och hon ska pyttelite vitlökssås, hon ska nämligen till skolan, hehe och den andra killen ler lika stort :p. Och jag som försökte vara diskret, killar alltså :p.
Hur som helst, i skolan blev det inte någon plugg alls, jag och Rejwan kom fram till att vi redan var klara med allt =). Så vi ringde hans kompis Mohamed som hade med sig en kompis och vi alla åkte och köpte pizza och satt i skolan och åt och pratade i flera timmar, mysiga grabbar =). Mohamed bestämde sig för att driva med mina kompisar via min telefon, denna gång Jasi och Miaad, yeees och han ska föreställa en blygis =).

En snabb visi hos Miaad, sen blev det en promenad för vår del och sedan en fika hemma hos oss, och en hemlig dagbok blev skriven :D. Har suttit och skrivit av måndagens föreläsning från kurswebben och nu ska jag plugga igenom morgondagens uppgift! Pust vilken lång dag, vi hörs imorgon =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0