Pumpa rumpa

hej på er, en trött och hungrig Nasrin här! Har precis haft seminarium, det gick väl bra, lite trist klass kanske, men men då får jag och Rejwan se till att liva upp den ett par hundra grader :D. Självklart vet han om att min mobils vibrator låter som in i helvete, och självklart var han tvungen att skicka mig ett sms under lektionen så att hela klassen skulle höra det, lite sne blick fick man av läraren :p.
Vi var och pratade med vår lärare angående våra tentor, men vi ska fixa det här, no problem ;).

Just nu sitter jag i biblan och ska skicka iväg lite mejl och väntar på att Rejwan ska komma tillbaka, han är nämligen i gymmet för att pumpa rumpa ( bokstavligen ) ihih. Snart blir det lunch för min del, är hungrig som fan :(.

Vi hörs, puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0