Plugg i hallunda

Man ba tja =)

Det snöar som fan ute, jag visste inte om det, trodde att det var lika "fint" som igår, satte på mig en skjorta och ett par jeans, yes, jag kommer förmodligen att frysa ihjäl :p. Men idag bestämde vi oss för att plugga i halluda bibliotek istället, det är nog mycket smartare, eftersom uppgiften är tills imorgon och vi har inte kommit så långt! När vi är i skolbiblioteket så blir det inte mycket plugg, då blir det en massa snack med vänner, vilket är superkul, men inte om vi ska plugga! :P
Så vi ska ses kl: 13.00 i hallunda, så det är bäst att jag skyndar mig, ska äta klart, sminka mig och be! ojoj nu blir det bråttom :p.

Puss på er <3







Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Nasrin!

Jag brukar läsa din blogg ibland. Hittade den av en slump! :) var kommer du ifrån? Nasrin klingar persiskt.



Kramar!

2010-01-27 @ 19:16:56
Postat av: Nasrin svarar:

Hej tjejen =)



Kul att du läser min blogg =). Jag är kurdfeyli, född i Iran, mitt namn är väl ganska populärt lite överallt i mellanöstern =) ihiih. Mona? kurd eller iranie?



Kramar!

2010-01-27 @ 20:06:51
Postat av: Mona

Hihi, ok har en kompis hon är persiska och heter Nasrin. Min mamma är svensk och pappa marockan!



Trevlig helg!!

2010-01-29 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0