Planerar tjejmiddag

Haaapp, då var man ensam hemma, händer inte ofta kan jag lova! Men jag älskar att ha familjen hemma hela tiden, åtminstone att någon är hemma, just nu är jag helt ensam, sjukt, försöker vänja mig vid tystnaden och ensamheten, inte för att jag hoppas på att vara ensam, utan att jag ska klara av det ifall det blir så att alla andra har ett liv och måste ut ibland :P.
Så jag har högsta volym på laptopen och lyssnar på glad musik, har gjort mig en kycklingmacka ;).
Idag ska ut och handla en massa mat, för att jag ska laga en massa mat tills imorgon, vi har nämligen ordnat en tjejmiddag på 20 personer till Shirin som fyllde 1 jan =). Har hyrt lokal och allt =). Så idag ska jag visa mina kunskaper i matlagning :P. Shiit, nervöst!!

Men nu ska forsätta att prata med min askim Meral, Puss på er alla små söta <3


Kommentarer
Postat av: fariba

ohh va mysigt , skönt att vara med vänner och äta gott! hälsa shirin ifrån mig! kramar

2010-01-09 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0