Natti natt

haaallluuu =)

Sitter här nyduschad, har precis fönat håret och ätit =). Idag har jag spenderat nästan hela dagen med Jasi, vi har suttit och tagit det lugnt, putten åker till Trinidad på onsdag, såå jäkla kul, jag önskar en henne trevlig resa och underbar semester på hela 2 veckor, kommer att sakna henne sjukt mycket, men jag ska se till att överleva, eftersom verkligen förtjänar en härlig semester, med sol, bad, shopping och karneval ;). Sedan drog jag, Jasi och Miaad på en promenad och jag handlade en hel del till mamii =).
Nu ska jag se till att platta håret och fixa och doona för att imorgon är det föreläsning som gäller ;).
Hoppas att även ni har haft en trevlig söndag ;). Natti natt, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0