När man talar om knark

Hallå där, kött och blåbär, det är Shan Banan här....=)

Nää driver bara, det är bara jag..haha =). Har haft en lång dag idag, inte för att jag har gjort något särskilt egentligen, utan vi hade bara en föreläsning och efter det lunchade en hel hög med människor =). Som vanligt så drog vi till biblioteket för att göra någon nytta, men icke sa nicke, inte fan blir det nån jäkla plugga när jag och Rejwan hänger ihop, nope minsann! hahaha :p
Vi slutade vår föreläsning strax innan 12 och tog bussen hem strax 17, vad gjorde vi alla dessa timmar, om inte prata och äta :O! okej, vi försökte läsa texten "När man talar om knark", men det gick väl si sådär, som vanligt hade vi en massa sällskap, så det blev väl inte mycket annat, kul är det iallfall =). Rajwan och Mohamed var så snälla att de tog bussen med mig nästan hem för att jag ville ha sällskap, sen fick de åkte tillbaka till skäris, snälla pöööjkar <3.
Har suttit och läst en hel del på texten, den var rätt intressant ;). Imorgon blir det ingen skola, men däremot så JOBBAR jag imorgon...ojojoj, det var lääänge sen, jobbar på mammas jobb imorgon, ska bli kul att träffa en massa trollungar imorgon :D.
Ska chatta lite med mina vilda vänner, sen blir det sömn =). Natti natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0