Mysig fredag ( Missade tentan)!

Jäkla dator, eller Ashurs dator, jag tror att jag glömde trycka på spara och publicera text när jag skrev ett lååångt inlägg imorse! Kort sagt, jag missade jäkla salstentan idag, buss jäveln tog sin jäkla tid, 45 min att komma till skolan, idiotkärringarna som registrerade oss för salstentan, vilse ledde mig, så jag missade min tenta totalt!!!
Hur som helst, så blev det trevlig lunch med Mina, Fadia, Ashur och 3 andra!  
Efter det så gick jag ner för att träffa dem tre muskitörerna för att plugga, mycket plugg blev det inte som vanligt :P. 2 av tjejerna hade ju spenderat jullovet utomlands, Brasilien och USA ( Miami och New York) så det blev en hel del snack kring semestern och att ingen typ vill vara kvar i Sverige i det här vädret! Själv så trivs jag ganska bra i Sverige =).

Trött som faaaan, kom jag hem och la mig ca 1 timme, Jasi kom sedan på besök och vi satt och åt och fikade =). Mysig fredag, förutom tentadelen, men inget att tjura över, blir att skriva under omtentamen om ca 2 veckor ;). Nu ska jag äta igen, känner mig hungrig, hörs imorgon då jag ska visa kort på min nya klänning och mina nya skor ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0