Kärlek på gott & ont!

Äntligen så tog jag min tid för att titta på filmen "The stoning of Soraya M", jättebra film verkligen! Självklart så blev jag känslosam och började gråta, dock inte så mycket som jag trodde! Jag var mest frustrerad, irriterad och ledsen över hennes situation. Ville bara gå in i filmen och stoppa all elände :(. Det värsta var ju ändå att det är en verklighetsbaserad film! Efter en sån stark film så tyckte jag att det var dags att kolla på något roligare, så jag samlade ihop familjen och vi tittade på Walt Disney filmen "UP" himla söt film om äkta kärlek skulle jag kunna säga <3. Mysigt mysigt. Nu ska jag bara ta det lugnt, imrgon ska vi ses för att plugga kl:13.00 så det är inte bråttom till skolan direkt. Men till er andra, natti natt, dröm om mig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0