Jag beklagar!

hej allesamman! Förresten ni kanske vill veta varför Nasrin som älskar att sova inte sov inatt?! Joo, jag gick och la mig halv 1 och somnade rätt så snabb, tänkte Gud så skönt, men självklart väcks jag av en viss person, vi behöver inte ens nämna personens namn längre :P Personen skickar ett sms där det står: sover du eller? yes, jag SOV, men väcktes såklart av jäkla vibratorn, varför kan man inte ha skitmobilen på ljudlös, WHY GOD; WHY ME?? jag trodde att pluttisen behövde prata av sig? men näää människan ville bara kolla om jag sov :O. yes, mina kära vänner, jag låg vaken där till 8 på morgonen, då mobiljäveln ringde för att väcka mig, fastän jag redan var vaken!
När jag berättar denna lilla historia till min kära vän, svarar personen: " Jag beklagar verkligen jaaaao,jag somnade som ett barn efter att jag hade messat dig! Jag skulle nog snarare tro att den här personen sov som Homer, dooooooooooh! hahahha =).


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag beklgar din sömnbrist :(

2010-01-26 @ 23:31:55
Postat av: Anonym

var inte sarkastisk nu, du njuter för fullt för att du sov som Homer och jag nästan grät imorse pga sömnbrist :(

2010-01-26 @ 23:39:13
Postat av: Anonym

neeeej så ond är jag inte eller?? måste tänkaaa litee:D

2010-01-26 @ 23:40:57
Postat av: Nasrin svarar:

hmmm..du kanske inte är ond, men what's up med att skämma ut mig på lektionen och föreläsningen? :O hahah

2010-01-26 @ 23:43:18
Postat av: Anonym

hahaha det där kallas för att ha skoj på andras bekostnad när man har tråkiig :D

2010-01-26 @ 23:44:53
Postat av: Nasrin svarar:

Det där kallas för att skoja på nasrins bekostnad när DU har tråkigt! Payback is a bitch :D. fan att du alltid har mobilen på ljudlös, eller att din vibrator inte är som min :(

2010-01-26 @ 23:47:55
Postat av: babagi

hahahahaha fett skönt jag sov också som ett barn:) åååh vad jag ska sova skönt igen:) hahaha klockrent skoj på andras bekostnad

2010-01-26 @ 23:49:13
Postat av: Nasrin svarar:

:O! Harami jag är besviken på dig :( Kan inte fatta att du håller med den där människan? :P fan att min mobil avslöjade mig tidigare, när jag försökte driva med dig :P

2010-01-26 @ 23:50:34
Postat av: Anonym

hahaha jag har alltid mobilen ljud på.. men du behöver tydligen inte ha ljud på för din vibratot räcker... braa broshan med mig skall du hålla med.:D:D

2010-01-26 @ 23:52:26
Postat av: Nasrin svarar:

jag vet att du har det, jäkla iphone :P min vibrator räcker för att väcka hela klassen på föreläsningen :P vänta bara i skolan imorgon, du och harami!!! :P

2010-01-26 @ 23:54:55
Postat av: Anonym

hahaha iphone de tänker folks bästa du vet, de tänker aven på miljön.. nokia ligger lite efter:(

hahaha inga tomma hot nu vaaa. vill se mer verksta å mindre snack:D

2010-01-26 @ 23:58:52
Postat av: Nasrin svarar:

´hahahah, KARMA IS A BITCH; AND YOU KNOW IT :D. Jag tar hand om det där imorgon inshalla ;)

2010-01-27 @ 00:01:53
Postat av: Anonym

hahaha min karma den är snäll..

2010-01-27 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0