Grattis =)

heeej bloggen! Mår inte särskilt bra idag, röda veckan är här! Hatar verkligen det, kunde den inte ha kommit i fredags, och hållt på under helgen? Jag har ju ändå inte gjort något! Idag hade jag tänkt att göra lite nytta, men jag har sååååååååååå ont :(.
Min underbara Pappa fyller år idag och min kära granne Midje fyller år idag. Vi ska hem till henne på födelsedagsfika om en stund, jag vill sååå gärna gå men jag ligger i sängen och kan inte röra på mig, hoppas att jag mår bättre snart. Dessutom ska en kompis komma över senare idag för att lära upp mig om hur man gör akrylnaglar, hoppas att jag mår bättre snart, vill inte missa det heller!!

Nää, nu ska jag försöka andas ut en stund...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0