Gooooooooooal =)

Goooooooooooooooooooal och �r goooooooooooal, yes goal x4 =). Egypten och Algeriet spelade idag, semiefinal, jag �ingen riktig fotbollstorsk, men vissa matcher m�e bara ses :D. Anno var helt �lycklig p�ivet, s��a s�och jag var helt insatt i matchen, s�g �det African cup finalen, Egypten m� Ghana, f�se hur det slutar, Egypten vinner inshalla ;).
S��a sk� hann sova en timme efter skolan idag, jag var s�imla tr�:(. Men jag vaknade av att Sara och Shejma ville s�a p�am och visa alla nya kl�ingar de hade handlat, m�e ses s�art :).
Imorgon ska jag ta en ledig dag bara, kanske �r till Sk�s med Mina och shoppar, det var ett tag sen :S. Ha en forsatt trevlig torsdagskv�, puss puss <3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0