Gjort det ena och det andra..

hej igen =)

Nu har jag fått lite gjort känner jag, Miaad kommer över en stund tidigare idag, vi drack bara te och satt och hängde i köket och pratade med mamma =). Samtidigt lagade jag kebabgryta med ris, som blev världigt god ;) Innan det så dammsög jag hemma, kände att jag behövde göra annat än att sitta framför datorn!
Det konstiga är att jag känner mig extremt lugn inför tentan, vilket är skrämmande, för att jag menar jag är ju inte alls säker på tentan och känner att jag inte har pluggat alls! Men jag hoppas att min magkänsla och den här lugna känslan håller i sig på fredag också, känner jag mig själv rätt, så kommer jag att få panik till max fredag morgon :(.
Nää, nu ska jag sluta oroa mig för fredagen, jag menar den dagen, den sorgen ;).

Ska forsätta glo runt på nätet, sen blir sömn!

Natti natt, sov gott ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0