Figo du är cool =)

Hejeee alla glada människor =)
Vaknade för en timme sen, usch, inte bra! Måste börja vänja mig att sova i tid och vakna i tid, skolan börjar ju snart :(!
Det snöar en massa igen, och jag ska ta en promenad med Figo =). Känner mig så duktig, jag som är livrädd för djur, men är väldigt fäst vid Figo, att jag till och med går ut med honom själv =). Han är så rolig, skäller på allt och alla, en liten kaxig jävel :p. Skällde som fan åt en kille igår, som försökte leka cool och börja samtala med mig, men Figo var som vanligt ännu coolare, skällde ut grabbjäveln och jagade honom, så att killen sprang därifrån, hahaha, snackade om att jag skrattade :D.

Nää, nu åker mjukisbyxorna på, ska ta ut Figo nu =). Senare kommer Jasi över en stund för att umgås med mig och Sara och efter det blir det plugg ;).

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0