En hel del prat =)

hej på er små troll =).

Idag åkte jag till skolan för att plugga med Rejwan som går i min klass. Jag och han tyckte att det var en bra ide' att sätta igång med pluggandet i god tid ;). Vi fick en hel del gjort och hann sitta och prata en hel del! Senare kom två av Rejwans kompisar och gjorde oss sällskap, de läser "Europaprogrammet" fast andra året, så vi pratade en hel del om skolan, politik, fotboll, pengar, religion m.m. Det blev en massa skratt också =).
Kom hem vid 19-tiden och bara tog det lugnt framför tv'n med familjen och sedan tittade jag som sagt på filmen
"Huset vid sjön" vilket var en bra film, men man var verkligen tvungen att hänga med!
Imorgon ska jag vara i skolan kl:12.00 för att träffa Rejwan för att plugga ;).
Nu ska jag göra mig en kvällsmacka och äta honungsmelon..natti natt på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0